lindamariasvensson

Jag skrev ett brev

Kategori:

häromdagen. Det var hemma hos en vän, hon har tänkt söka nytt jobb och frågade om jag kunde hjälpa henne. Så vi satte oss i varsin soffa och jag försökte hitta formuleringar som funkade. Tacky stundvis, men jag måste ändå säga att jag blev ganska nöjd med resultatet. 

Hon har ett praktiskt yrke, och varken referenser eller diplom på detta av något slag. Självklart är det hennes brev, men jag måste ändå säga att jag blev väldigt glad när jag fick ett mail där det stod, och jag kopierar "Du är King på cv! Två intervjuer på 5 sökta jobb! !"

Smileyface.

Livet går bra btw. Nu ska jag sova, ska vara på gymmet 6.40 imorn. AMIBITIÖS.COM (fast egentligen hatar jag bara människor som förstör rutinen på gymmet, och tränar jag innan jobbet är jag ensam, löööv it)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: