lindamariasvensson

Cravings

Kategori:

Träningskläder. I neeeds them. Dyra ska de vara också, så att jag inte tar på mig en storlek, tränar en timme och sedan har den blivit två storlekar större. Mina träningsbyxor från H&M är sådana. När jag tar på mig dem är jag rädd att jag ska ha sönder dem, men vill jag springa i slutet av passet får jag dra upp dem hela tiden. Asjobbigt.

Ett sånt här vill jag ha. Kostar baaara runt 500-lappen. Men jag vet att det kommer vara värt det, och dessutom behöver jag ingen sport-bh. Kanske unnar mig ett sådant i slutet av sommaren. Vilket betyder om ca två veckor eftersom jag vet hur det är när jag fått för mig att jag vill köpa något, jag kan inte hålla mig.. Nej, jag ska vänta. Kan vara snygg i vinter istället.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: