lindamariasvensson

Söndag i Vänersborg

Kategori:

Vi har en liten förkärlek till Vänersborg i den här familjen. Idag blev det en tripp Koppargrillen där jag provade stekt Hälleflundra som de hade tomat och banan till. Bästa kombinationen på länge. From nu ska jag ha tomatbanan på allt, minst! Vi har även hyrt filmer och gissa vad? Tårtan vispade jag ihop själv! Nej, rosorna och den gröna gojset var färdiga, men jag har fan aldrig gjort tårta innan, så jag vågade mig inte mer.. Lite stolt är jag ändå! Blev jättegott, ska äta upp den till frukost imorgon.

Mina traps(tjurnackemusklerna, hoho) är så sjukt ömma idag. Känns som blåmärken att ta på. Jag och Jerker tränade väl inte så effektivt, utan det blev väl 70% skutt och prat därinne, men vi var på gymet i nästan två timmar så i slutändan fick jag ju ihop träningssumman ändå. Inga pullups på egen hand, och han tvingade mig att försöka mig på att leka human flag, vilket var smått förnedrande. Men han visade mig en massa nya övnigar och framförallt tekniktips på det jag redan gör ryggmässigt, så det var skitbra. Tycker han kan flytta tillbaka till västkusten nu så jag har en pt jag kan snacka skit med mest hela tiden!

Ikväll ska jag beställa en höstjacka, börjar frysa ganska ordentligt nu...








Kommentarer

  • mamma säger:

    Tack, mina älskade ungar..... fin dag, GOD tårta . Kramar från mig till ER

    2012-09-09 | 22:36:21

Kommentera inlägget här: