lindamariasvensson

Saker som stjäl energi

Kategori:

Är när jag sitter med dessa bilder, dag ut och dag in. Mår dåligt av stress pga att jag inte har någon som helst ekonomisk rygghet i det jag vill göra. DÅ hittar man det här. De har mörkat ner mitt namn på översta bilden och sedan skrivit på den. Den nedre bilden har de tryckt ihop oh tagit bort texten på den här med. 

Nedersta bilden har på denna sida 70 delningar och 400 likes. Fine, jag försöker acceptera att jag ska ta det positivt när sidor snor mina bilder, för att ha mina bilder tilsammans med de stora namnen är ju självklart jättekul. Att påverka det kommer ta för mycket energi i längden, så där surar jag lite och rycker sedan på axlarna oh fejkler.
 
Eftersom det ofta är en 14-åring utan något som helst för min del användbart kontaktnät som viker hela sin vardag åt att sno bilder är det ju mindre kul. Detsamma gäller människorna som hänger och kommenterar på dessa sidor, det är aldrig potentiella kunder ändå och jag garanterar att 90% av dem inte kan namnen på de handskrivna logotyperna.

GAH.

Ok, andas, andas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: