lindamariasvensson

Lakritsglögg, kristallkrona och något blått

Kategori:

God morgon! Klocken är 09 och jag är vaken, antecknar ni? Nä, ännu bätre, jag är tom färdigsminkad...

Igår åkte jag hem till Amanda. Vi var halvsociala med varsin dator och telefon hela tiden, men det har lite blivit villkoret för att umgås med mig. Får jag inte jobba samtidigt funkar det inte. Hon gjorde iallafall ungsrostade grönsaker och lax, och även Rebecka kom över på besök. Sedan åt vi även Ekologisk Kardemummaglass, som var underbart tillsammans med kaffe, men inte sådär superhäftigt annars. Jag har väldigt höga krav på glass..

Lakritsglögg, kaffe, vin, något blått med rom och ett paraply i (tihihi) och inte fullt så mycket vatten. Sedan satt jag här i soffan och pratade om mig själv i ett par timmar medan jag skickade bilder till Woody, vilket jag ska fortsätta med nu. 

Kommentarer

  • mamma säger:

    UNDERBART vacker ... mycket jobb, o med alla inblandade . :)

    2012-11-16 | 21:46:51

Kommentera inlägget här: