lindamariasvensson

En ganska trött tisdag

Kategori:

Idag har jag varit seg, försov mig hela fyra timmar för jag var så otroligt trött. Jag har drömt en massa dumma saker och sedan var jag helt utslagen när jag vaknade. Det är inte lätt att vara jag minsann ;)

Traskade ner till salongen och tatuerade ögonbrynen en andra gång med, så nu ska de vara klara, yay! Satte mig sedan och jobbade och pratade med tjejerna i fikarummet medan jag väntade på Kathleen. Vi åkte hem till henne och bokade flyg hem från Paris och gjorde lite andra hästrelaterade saker, vet inte helt när vi ska åka dit ännu. Hon åker på fredagen men jag kanske får åka tidigare om jag ska fota åt vissa speciella kunder.
 
Jag gjorde även en logotyp för de ska byta namn. Nu ska jag lägga mig och läsa och somna in för idag, jag hoppas jag får tränat imorgon. Tre dagar utan tar på självförtroendet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: