lindamariasvensson

"Chillar på en restaurang i Verona"

Kategori:

Eller "Sitter och fryser, sjuk som jag är, och svär lite över att jag har så många bilder att jag inte kan hänga på utställningen med de andra, och dessutom missar jag en stad jag hört ska vara vacker". Men näjag gilalr den första. Dessutom börjar utställningen inte förrän imorgon, och jag komer mer än väl hinna med alla jag ska hälsa på då eller under festen på kvällen, för jag antar att de har en sådan också.
 
I fredags bar det av till Moorsele, Belgien för att titta på hästar under EM. Sedan skippade jag flyget ner till Rom och åkte istället bil i ett dygn tillsammans med Woody, vilket blev ett stopp hos ett av Europas största stuterier i Belgien, lunch i Holland, tilbaka ner genom Belgien och sedan var det något i Tyskland jag tror jag sov igenom men jag missade inte vackra Österrike iallafall, som var helt otroligt. Garanterat vackraste jag sett. Ni vet, berg som är så höga att de syns genom takfönstret. Snö på toppen, blå himmel, knallgula träd nere på marken (eftersom det verkar bli kallt ganska långsamt där så hinner alla löv få full höstfärg samtidigt innan de ramlar av) och sedan börjar det falla flingor på detta. Jag klagade inte, utan såg till att ringa och berätta om det här, haha.

Iallafall, jag är alltså i Italien nu. och har varit sedan i tisdags. Fotograferingar hos några riktigt stora stuterier, jättefina ställen med jättefina hästar. Har varit i Bologna, om jag inte förstått allt helt fel, tagit en tripp till Perugia och är nu i Verona över helgen. Om jag sett och ätit något? Klart, en det har varit i förbifarten för att man åkt någonstans eller blivit hungrig, dvs ingen upplevelseresa.

Nu ska jag fortsätta jobba här, har varit utan internet nu sen i söndags så har en del att ladda upp och skicka iväg...



Jag googlade och snodde den här, för det var det närmaste jag hittade i färgväg av vad jag såg..

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vackert.... Vackert I Norrland...... o nu Vackert i Norra Italien, var ska vi börja .... Vill ju seeeeee :) <3

    2012-11-09 | 20:04:45

Kommentera inlägget här: