lindamariasvensson

Nere i Falkenberg

Kategori: Funderingar

Jag hann inte säga hejdå till alla i Uddevalla, och inte i Norge heller menmen, så äre! Naglarna är målade, håret är färgat och passet är kopierat. Min överföring har inte gått igenom än så jag är galet pank, menmen, så äre! 

För övrigt... jag kommer försöka skaffa eget i höst. Gustaf har fått skjuta upp skolan ett halvår till, med allt vad det innebär. Det är, jag vet inte.. jag har ärligt talat ingen reaktion på det hela. Det är lite jobbigt. Vet inte vad han har tänkt göra i höst heller, men han kommer inte bo hemma, det är jag ganska säker på.
Jag kommer inte heller kunna bo hemma, vi får inte plats och jag hittar ingenting. Börjar jag plocka upp kommer jag fastna hemma och det är inte tanken. Det funkar ju ok, det gör det men jag vill inte. Jag vill att mamma ska ha en egen lägenhet och jag vill också ha min.


Jag vill ha onyttigheter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: