lindamariasvensson

Något att göra i Asien

Kategori: LS Photo & Design

Bortsett att se Asien, då. 

Nej, tihihi, jag ska sätta upp en superduperfelfri och grym affärsplan med fullständig produkt- och prislista. Paketpriser, dela upp annonserna. Malla upp mina kundgrupper och konkurrenter. Ska bli så himla kul! På riktigt alltså!

Älskar att jag planerar hur jag ska jobba under semestern. Och på tal om det så effektiviteten de senaste timmarna här framför datorn har varit sinnessjuk. Aldrig fått gjort så mycket bildredigering på så kort tid. 
Kan kanske bero på den sjuka förbättringen jag ser i mina bilder sedan förra sommaren. Då vågade jag knappt fota med 2,8, nu gör jag det hela tiden och har ändå bättre resultat. STOLT!

Jag ska bli nästa Braden, Nancy eller Brandy, sådeså!


Kommentarer

  • mamma säger:

    FIIINT :)

    2012-05-06 | 08:15:31

Kommentera inlägget här: