lindamariasvensson

Lördag 19e Måndag 21e

Kategori: Resa

Idag checkade vi ut från Carabao Resort på Koh Tao, och om ett par timmar kommer en taxi och kör oss till båten för att dra till en annan ö här i närheten, jag blandar ihop namnen på dem hela tiden.. Tanken är att vara där i två dagar innan vi åker tillbaka hit igen. Gustaf ska gå en femdagars fridykarkurs och jag är ganska sugen på att gå den på två dagar, men vi får se...

Vi kommer fram till ön, blir upplockade och ännu en gång kör de ut i ingenstans. Visar sig dock att det här stället antagligen är anledningen till att vi fått betala såpass ”mycket”. Fitnessavdelning, stor restaurang/chillavdelning, pool, solstolar, bredaste dubbelsäng jag någonsin sett, och allt detta ligger på stranden. Tanken var att gå till någon av de festerna som är ganska omtalade här, men passande nog har både kväll ett och två erbjudit ösregn och åska, vilket har gjort att man inte hittat på alltför mycket. Så vi har spenderat tiden med att äta svindyrt(dubbla här gentemot allt annat. Men förrätt, två middagar, en öl och två drinkar gick på 153sek så det var fortfarande ganska överkomligt antar jag..) och solat en hel del. Havsvattnet har antingen varit typ kroppstempurerat eller närapå att bränna sig längst in vid stranden, eftersom det knappt blåst någonting. Därför har vi mestadels badat i poolen. Ja, inte så mycket mer antar jag.



Kommentarer

  • mamma säger:

    Jag hoppade över texten för att gå direkt till bilderna, Underbart.... Nu över till texten :))

    2012-05-26 | 10:59:05
  • mamma säger:

    lovely...

    2012-05-26 | 11:00:32

Kommentera inlägget här: