lindamariasvensson

Idag lärde jag mig dricka kaffe

Kategori: Fredrikstad

Vi har inte gjort sådär överdrivet mycket idag. Gustaf spenderade typ fem timmar på att sortera fyra byrolådor, och självklart var hela ägenheten kaos. Fniss. En liten promenad i det fina vädret blev det med, och jag klarade det med kilklackar. Lite ont gjorde det(väldigt om jag skulle gått normalt), men är ju utan klackar i hela två månader i Asien så förhoppningsvis klarar fötterna det i sommar. Hoppashoppas!



Sedan kom det självklara bildredigerandet in, och har fått ringt lite samtal med, känns skönt att ha det avklarat! Sedan drack jag en kopp riktigt svart kaffe - och tyckte om det. Ingen risk för att spy en enda gång, och det är ovanligt när jag dricker vanligt kaffe. Varför jag dricker det då? Jag älskar doften, idén, hela grejen med det. Jag har alltid älskat kaffe, så länge jag sluppit dricka den rena formen haha. 



Och så har jag en ny favoritmuskel: Triceps. Jag menar, när man ligger på en bänk och spänner rumpan så får den 1. asful form och 2. det fnns inte en enda cellulit som inte syns. Men triceps, dem gillar jag.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härlig bild på Gustaf,var tog ni detta foto ? Ja , muskeln är väldigt fin. Mycket slit bakom den :))

    2012-03-20 | 21:57:01

Kommentera inlägget här: