lindamariasvensson

There was this one time

Kategori: Ordinary

Idag har varit tung. Jobbet var en sak, att jag får hela stekning/förberedning/smöransvaret, men så har jag gått runt och varit småledsen också. Det är så konstigt, hur det ena dagen kan kännas som att jag ska falla ihop av sorg, och nästa dag är jag accepterande och det känns som att "allt löser sig". Det är tungt för jag vill liksom veta hur det blir sen. Oron inför är jobbig. Nog om detta! Jag gjorde bra ifrån mig på träningen iallafall, och folk fick sina mackor i tid, så helt körd var jag inte. Nu ska jag snart sova, upp 05 imorgon med. Träning med Vegar i ca 40min innan jobbet och sedan 60min för passet jag ska köra i Asien med Mathis efter. Kommer vara sliten, jappjapp! Men jag drack inget kaffe idag på jobbet, så imorgon bör gå bättre!

Juste ja, jag skulle hinna söka jobbet med... uff! Så mycket att göra, uffuff.

Är lite småkär i Lissie, hennes röst är fin.

Kommentarer

  • mamma säger:

    <3.........

    2012-03-21 | 22:02:04

Kommentera inlägget här: