lindamariasvensson

Ett steg närmare

Kategori: Fredrikstad

Då har man sparat ansökan till skolorna, det är än så länge bara två kurser, och distans, men det får jag leva med i höst eftersom jag inte är redo att flytta för en skola förrän jag stått på hemmamark i några veckor, och då är det för sent för att välja höstterminen.

Menmen, nöjd är jag! De tre kurser jag helt vill läsa är gynasiekurser på distans. Låter ju lagom häftigt tänker man då, komvux liksom... men hey, det fanns INGET som gav mig det jag ville ha i distansform och Grafisk Kommunikation A, B och C borde nog kunna lära mig en hel del, med tanke på hur sjukt mycket jag lärde mig genom Foto A, B och C! Sådeså!

Varför jag är vaken när Vegar hätar mig halv åtta imorgon för att åka till Kathleen? För at jag inte vet om min mobil ställer om till sommartid på egen hand, så jag måste övervaka den...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: