lindamariasvensson

Lite bilder från Sihanoukville

Kategori: Resa






Nej mamma jag är inte full, jag drack itne ens upp första ölen.






Otrez beach, fint väder...



Och som ni ser har Otrez beach enda gata inte så mycket att erbjuda förutom de 5-10 matställen på motsatta sidan vägen.



Rädda för polisen och så med temporära skyltar och så, jappjapp!




Här ute åkte vi tuktuk när det var kolsvart. Chauffören var rädd. Inte jag, jag var ganska säker på min sak. Att vi skulle dö alltså.



Några dagar senare i Sihanoukville, vi bor lite längre ner på denna gatan.





Även här vad vädret underbart...



Och sedan blev Gustaf sjuk och vi spenderade några extra dagar här inne, för ja, det regnade ute så att sola blev inte av. 13,5 dollar per natt för detta. AC och HBO som visade film på film på film utan reklam. Helt ok! Spiderman, en massa Batman, Van Helsing och flertalet andra bra filmer sågs!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jasså du, det var ju bra att du meddelade mig att du Ej druckit.....;). Ja du vilka kontraster, förstår att ni var rädda .. Stranden var nog bra, vid bra väder.. Tack för bra bilder...:) <3

    2012-06-18 | 17:07:02

Kommentera inlägget här: