lindamariasvensson

Tillbaka i Sverige!

Kategori: Ordinary

Och ni HADE sparat det fina vädret till mig! Gulligt av er!

Kom tillbaka sent inatt och vaknade för några timmar sedan. Känner inte av dygnsförändringen utan tror jag lyckades ganska bra med övergången. Gustaf verkar m bra han med, även om han var vaken 48h i sträck. 

Idag sa vi äta pizza, typ. Jag ställde mig på vågen och har gått ner fem kilo under resan, vilket atm ger mig en total viktnedgång på 15kg på 11mån. Jag är på sätt och vis glad att mukler väger mer än fett, och att jag måste gå upp i vikt om jag ska kunna bygga muskler. Det gör att jag inte är så upphängd på vikten i slutändan. Spegeln och måttbanden är mycet viktigare! Nej, mamma, jag ska inte vara kvar nere på 55, jag lär ha gått upp massor om bara en månad. Som sagt, det finns ingen kebabsås i Asien så jag måste kompensera!

En uppdatering om Toko etc kommer förhoppningsvis senare ikväll när jag lägger ihop bilder. Nu ska jag föra över lite filer etc och beta av min att-göra! Btw, om du någonsin tycker att din datorskärm är för liten, prova 2mån med en liten 11-12". Det känns som om min stora är på 42" just nu, vilet inte är helt fel!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men hallå där , nej nu blir det till att ÄTA... pannkakor gjorda på grädde....;)) kramar

    2012-07-04 | 12:42:45
  • mamma säger:

    Ja det var ju det där med anpassning ....:) ( datorn )

    2012-07-04 | 18:59:26

Kommentera inlägget här: