lindamariasvensson

När det går bra!

Kategori: LS Photo & Design

Nu till helgen blir det antagligen Trollhättan eftersom det är Fallens dagar, ska fråga Amanda om det(Amanda, är du på?) och om inte så tänker jag tvinga med mig Jerker eller Kathleen, sedan om det blir i Uddevalla eller thn vet jag inte, welwell! 

Nästa fredag åker jag och mamma till Nora och hälsar på släkt som jag inte träffat på typ tio år - kul! "När vi ändå är i krokarna2 så åker vi upp till Hallsberg/Örebro och fotar på söndagen. Om det inte regnar för då ställer vi in.

11 dagar senare flyger jag via sthlm upp till Luleå och fotar på en gård ena dagen, en annan nästa och på lördagen åker jag 10mil till Överkalix för att fota en utställning med 40 hästar. En utställning som jag ska göra tre rollups till. På söndagen avslutar vi med en fotografering hos de som anordnat utställningen. 

Fem dagar efter det åker jag och mamma till Vetlanda och Riksutställningen, även denna ska jag fota i ringen i, och jag antar att det blir runt 50-80 hästar där. 

Och jag har funderat på att bredda mig och fota andra saker. NÄRDÅ?!?! Missförstå mig inte, jag älskar att jag faktiskt är fullbokad, för nu säger jag inte ja till fler jobb. 

Tihi!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Bjutiful.....:)

    2012-07-16 | 20:10:57

Kommentera inlägget här: