lindamariasvensson

Möbler? På en tisdag?

Kategori: Ordinary

Idag har jag varit duktig, typ. Spenderat en massa pengar har jag gjort, även om mamma fick lägga ut då mitt kontokort ju försvann spårlöst i Asien och jag vill betala sista mobilräkningen innan jag för över allt. Well, iallafall, tröttnade på att inte ha några kläder att ha på mig (detta uttryck är baserat på att 95% av allt ligger i lådor) och de jag faktiskt har ligger på golvet eftersom jag inte har några lediga möbler. Så eh, några veckor på blocket och i tröttnade och åkte till Jysk. Jag erkänner, det tog emot att enkelhandla på torp, men jag orkade inte mer. 

Ska man bara möblera om hela lägenheten så skiten får plats med, för den är ganska stor. Om jag är rädd för att det är detta som gör att jag kommer bo hemma när jag är 28, då jag nu ger med mig om att packa upp mina saker och sedan blir jag för bekväm för att flytta? Japp, livrädd. Men jag vet inte ens i vilken stad jag vill bo i.



Kommentarer

  • mamma säger:

    Jahaja,Älskade Strumpan med de rena tassarna blev förevigad ;) o nej, tror inte du bor hemma tills du är 28.......;))

    2012-07-31 | 22:08:51

Kommentera inlägget här: