lindamariasvensson

Look out world!

Kategori:

WOOOPWOOOP. Alltså, ibland känns det ganska onödigt att uppdatera här, eftersom det jag tänkt skriva nu redan gått ut via facebook, instagram och hälften av de som läser detta fick även sms på plats imorse. Men ifall jag själv glömmer av det.
 
"Du är frisk under medicinering. Jag har sett på dina journaler och jag tycker inte att du ska sluta med medicinen utan det är bäst att du äter den för resten av livet. Men du är awesome, så det klarar du!" 

Sistnämnda var redaktörens(mamma, då menar jag mig, eftersom det är min blogg och jag som skriver) egna ord, men fan va skönt. Lätt värt 300:-, vilket jag fick betala för det besöket. Undrar om de går direkt till hans studielån, eftersom det är dyrare än ett vanligt besök? Men han sitter ju fortfarande i samma byggnad som alla andra, eller det kanske bara är för att inte förväxla lönerna... "Du har hög lön, du får dyrare patienter."

Jag är sjukt lycklig idag för övrigt.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Linda det är så härligt när du pratar med (till) mig.....på din blogg ;) Älskar Dig.

    2012-07-26 | 20:24:13

Kommentera inlägget här: