lindamariasvensson

Helete också.

Kategori: Ordinary

Underbart, första gången sömnproblem har följt mig genom en hel natt. Jag har provat allt som jag provar i vanliga fall och ändå inte kunnat somna. Wikipedia säger såhär "Anfall kan vara "provocerade", det vill säga ha uppstått på grund av att hjärnan utsatts för svåra påfrestningar, till exempel extremt lång vakenhet."

Jag har nog aldrig dygnt innan, tror jag? Jag vet att jag planerade det en midsommar, men vi blev trötta vid 05. 

Och när jag fortfarande var rädd för det hela och skrev till Gustaf, så somnade han ifrån mig, yay... Sedan blev jag förbannad för att det inte kunde bli bra ändå och nu är jag sur över att jag ju faktiskt hade kunnat jobba med gott samvete hela natten. Då hade jag säkert kunnat somna med. 

Så om 40min bär det av mot NÄL för att se hur min epilepsi mår, wish me luck!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja o bra gick det än så länge ;)

    2012-07-20 | 22:48:29

Kommentera inlägget här: