lindamariasvensson

Grindsjön med mor

Kategori:

Satt uppe halva natten och "pratade" över facebook så var lagom glad när mamma väcker mig halv nio och bara "DET ÄR BLÅ HIMMEL DU FÅR INTE JOBBA IDAG VI SKA ÅKA TILL SJÖN MMMKEY?", så jag släpade mig ur lägenheten och somnade i bilen, kom ner till sjön och vajade runt tills vi fick ordnat filtarna, och sen somnade jag igen. Synd att det blåste bara, för jag fick dra på mig en kofta, jeansjackan samt ett par extra shorts, så särskilt brun blev jag nog inte... Vi tröttnade ganska fort och åkte upp till mormor och tog en kopp te istället. 
 


Sjukt sugen på den översta boken, en fd nunna som började studera religion efter att hon slutat vara religiös. Folk som vet vad de pratar om från båda håll, så att säga.


Vid denna sjö(KÄNNER NI IGEN DEN?!?!...) växte jag upp, och kräsen blir man, för även om det inte finns mycket till strand så är vattnet så himla klart :)


Fluga.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men det VAR ju fint o varmt , hemma på balkongen iaf :) o där var det vita gäss.....

    2012-07-20 | 22:50:32

Kommentera inlägget här: