lindamariasvensson

God morgon Uddevalla!

Kategori: LS Photo & Design

Vilken helg! Åh, typ den bästa utställningen jag varit på! Jag och mamma har alltså varit i Skåne i helgen på Blommeröds utställning. Tydligen Europas andra största utställning, vilket ju var skitkul! 127 hästar anmälda, och jag fotade varenda en, så jag har att göra de kommande dagarna. Men jag har ett hemligt trumfkort - kaffe.

Var även med på festen på kvällen och träffade massa nya människor, och fick hälsat på många man vet mycket om men aldrig fått ett ansikte på.

Denna fanns på vandrarhemmet vi bodde på. Antagligen van vid att få mat, för den gick fram till mig och "högg" mig i fingrarna. Kändes som tunnt men väldigt hårt trä. Näbbigt, liksom. Det fanns även paddor och paddbäbisar överallt, och de var så sjukt söta. Bäst var ändå när jag skulle vädra på kvällen och öppnade fönstret, och en mus springer in på fönsterkarmen. Me vi bodde ju ändå på Skånes Djurpark. 




Kommentarer

  • mamma säger:

    Yes...;)

    2012-07-09 | 13:29:18

Kommentera inlägget här: