lindamariasvensson

Full fart!

Kategori: LS Photo & Design

Hereguuuud va tiden går fort och jag får inte upp bilderna snabbt nog, haha! Folk tjatar som galningar, och det blir stundtals lte jobbigt, särskilt när de påminner medn man faktiskt sitter och arbetar med det. Menmen, jag tar det som något positivt! En tom inkorg är inga sålda bilder! Så nu har jag massor att göra! Jag har levererat till två personer än så länge, och några som inte är helt uppklarade ännu, men det är ändå fint. 

Lite fritid har jag ändå haft, jag var och tränade måndag och tisdag och jag har fortfarande ont efter knäböjen. Det var nästan så jag började skratta inne på motionshuset först. I Fredrikstad fick männen inte lov att visa axlarna. På motionshuset har vissa av dem så stora/små brottarryggslinnen att de på sidorna är öppna ända ner till höfterna. Värsta köttmarknaden!  Jag har även varit på en liten roadtrip med Emil och igår hägde jag med Amanda i Trollhättan, det var awesome! Jag köpte fina bh och stod aslänge i provrummet och var glad över att ha på mig något som passade, haha.Fick även köpt ögonbrynsfärg som jag ska dränka ansiktet i ikväll, mumma!

Nu ska jag fortsätta ladda upp bilder så att jag kan börja med annonserna. Idag skulle även antagningsmailet från högskolan komma, men nope, det står att det fortfarande väntar. Tur jag har annat för mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: