lindamariasvensson

Dagen efter.

Kategori: Uddevalla

God morgon världen! Idag är jag småtrött, jag var som sagt på fallens med Jerker och Lisa igår. Tackar Trollhättan för förkylningen jag vaknade med, det suger lite. Grym kväll iallafall! Började kvällen på Butlers inne i stan och sedan tog vi bussen till thn där Lisa satt med Mikael och var så glad, så glad! Fjorden har inte mycket att säga till om i jämförelse alltså, folkmängdsmässigt framförallt(är det ens ett sätt att uttrycka sig?). Missar ju visserligen fjorden för Nora och Hallsberg, wellwell.

Det är så underbart att träffa människor. Jag äcklas som vanligt av svensk fylla, men det var kul ändå!

Idag ska vi upp till Lane Ryr och fira Louise som fyllt 15. Jag hade helst spenderat hela dagen i sängen dock, menmen! Bakfylla? Nejdå, jag drack en kaffe inne i Uddevalla och sen drack jag inte ens vatten. Sängen var bara extra mysig idag. Och jag som hatar att sva och så bör ju ta vara på de tillfllena när de ges! ;) ok, ska sluta prata nu, ska sminka mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: