lindamariasvensson

Vad jag önskar mig just nu

Kategori: Funderingar

Är att precis ha kommit in från en promenad eller nåot(bara för att jag vet att jag blir dum i huvudet av att inte komma ut ur huset på hela dagen), det är fortfarande ganska tidigt.

Jag vill inte veta om jag ska jobba imorgon eller inte. Ska man inte jobba så tar man inte var på tiden, och ska man jobba så ligger det och gror i bakhuvudet. Jag vill vara helt tom på den fronten.

Jag vill ha en stor skål med godis men den får inte få mig att må illa.

Och sedan vill jag mysa sönder i ett seriemaraton.

Det får inte vara för varmt eller för kallt heller för den delen.

Jag vill ha sällskap och jag vill veta att alla tycker lika mycket om att vara där, det är viktigt för mig. Det är som när Gustaf kollar på en serie med mig som är "min" så är det väldigt viktigt för mig att han fktiskt tycker om den, så att han inte ligger där och önskar att vi bytte till något annat, för då kan jag inte slappna av.

Det är vad jag vill ha. Detta är något jag önskar mig väldigt ofta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: