lindamariasvensson

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Ordinary

Lite smådramatiskt där kanske? Äh!
Det var skitjobbigt att jobba idag, trots att det endast var fyra timmar och jag stod i kassan och var seg som ett as Glömde smått det faktum att mitt jobb ju inte är att gå framåt, utan huruvida jag kan hålla balansen när jag snurrar runt disken/kassan/kaffemaskinen/våffeljärnet/kylskåpet etc haha. Så Elisabeth tog det säkra före det osäkra och gick iväg och köpte mig en stödskena med en prislapp som fick mig att tappa hakan. Men Ove hade en poäng i att den var bra mycket billigare än att ha mig hemma med full lön.
Men jag fick tränat armar och lite rygg iallafall. Sparade magen så att det inte blir alltför lite imorgon då benövningarna ju är lite begränsade.
Nu har jag bäddat ner mig och jag vill bara sovasovasova, men spar det till senare istället och jobbar lite med tidnngen.
Och matar insekterna i Bug Village på min telefon ;D

Kommentarer

  • mamma säger:

    OK :)), det gick så där då !

    2012-01-24 | 19:28:55

Kommentera inlägget här: