lindamariasvensson

Något jag vill göra under 2012, 2013 eller när det nu passar.

Kategori: Funderingar

är att fixa min hårddisk, och sedan framkalla allt.
Jag blev extra galen när jag såg det hr inlägget, precis som den tjejen blev.
Det jag vill göra är dock att använda mig av brädor(duh) som är sjukt slitna. Tänk er en gammal ladugård där panelen veeerkligen behöver bytas för att brädorna längst ner har börjat trasa sönder. Det var bilden i huvudet, grovt, robust, slitet. Måla sedan det mörkmörkbrunt (ni vet den bruna som passar så skut bra tllsammans med smide) och sedan ringa en glasmästare och höra om han har en plastskiva över.
Ett billigare, och framförallt snyggare alternativ än det som gallerix gav mig där 120x200cm började på 1500 för den billigaste ramen.
Tå eller tre enorma ramar på lägenhetens största vägg.
Fyfan va awesome.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Blir fint :)

    2012-01-11 | 07:05:24
  • mamma säger:

    På stranden ,väderbitet o vattenslipat kanske det finns något. :)

    2012-01-11 | 08:25:38

Kommentera inlägget här: