lindamariasvensson

Mycket att göra, som alltid!

Kategori: Fredrikstad

Kokar löksoppa (vatten, puvler och vem vet om de bitarna som är i faktiskt är gjorda av lök?) och söker flygresor från Tokyo och hem! Det visade sig att redan nu kostar biljetterna ca 8000:- / person, till danmark, och det lär ju inte vara billigare en vecka före avgång så vi funderar på att boka hemresan redan nu... (och då får jag som jag vill med, hiihi)
Produktivt skall det vara. Har även satt en deadline åt mig själv att allt som jag kan göra i artikelredigering skall vara gjort idag, så att jag kan skicka in det för granskring från lite kunnigare nivåer senare.
Imorgon ska jag till jobbet, ska bli skönt! Vårdcentralen förut var det första dagsljus jag sett sedan torsdag (A)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej ,tur ni är ute i god tid med resan då, Hoppas det går bra att arbeta imorgon :)

    2012-01-23 | 17:13:02

Kommentera inlägget här: