lindamariasvensson

I am titanium

Kategori: Funderingar

Gustaf somnade för två timmar sedan och jag sitter i InDesign och har skitkul. Min fot är för övrigt sjukt mycket bättre, kryckor my ass. Och eftersom jag skrev det lär jag väl krypa runt imorgon.
Nu är bara frågan om jag ska somna i soffan eller sängen. Jag har så dåligt samvete över att jag väcker honom konstant. Samtidigt är det ljud jag gör som inte tandgnissling, så vet inte om en bettskena kommer hjälpa, men hoppas det. Har skjutit upp det alldeles för länge nu. Problemet är aktuellt på morgonen, och på kvällen när man väl stter vid internet, ja då tänker jag inte på det, och dagarna går... Så himla sexigt med bettskena haha...
Kanske borde sluta gnissla tänderna istället genom att sluta vara så stressad? Ska fundera på det.
Men..
Vad ska jag göra i höst? Måste söka skola, jobb, lägenhet? Eller ska man bo hos Kathleen, eller är man så pank så man sover på mammas soffa? Körkort tjatar alla om att jag måste skaffa, så då måste jag väl det med. Men jag vill ju starta företag? Hade varit skönt att veta om man skulle storsatsa på företaget och investera i lite reklam och så, men då hinner jag inte jobba på Caféet lika mycket, och de pengarna behöver jag om jag ska sova på mammas soffa för att jag "måste" ha körkort. Visserligen är det här inga "problem", för alla alternativ jag har är bra sådana. men under arbetstid, träning eller närsomhelst egentligen som inte är 110% produktiv på det jag gör för stunden så är det här det jag tänker på KONSTANT. Men ska det vara så ska det, och då är det all in som gäller. (hah, var det jag som krev det där?!)
Oj, va tungt det här blev, haha! :D Men poängen är att jag har suttit här ute själv i två timmar och lekt med textredigering!

Kommentarer

  • Mandigurl säger:

    Röstar på THN (typ granne med mig), eget företag och vänta med körkort. BARA SÅRU VET

    2012-01-29 | 14:34:57

Kommentera inlägget här: