lindamariasvensson

Full fart!

Kategori: Fredrikstad

Nu börjar jag få ordning på allting - tror jag.
Jag har tränat tre gånger den här veckan, och idag blev det inget för att jag har ingen muskel som går att använda kvar. Träningsvärken efter vila är trist </3 Men har iallafall än så längre trotsat både tidiga mornar och dåligt väder, plus en blödande fot (där försvann mitt köpstopp eftersom jag idag blev tvungen att köpa nya skor, palla blöda om fötterna) och lyckats traska till och från jobb. Underbart! :) 1h powerwalk om dagen ska nog ge mig hyfsad grundkondition, får se hur länge jag håller ut!
Nu ska jag vända utochin på hela lägenheten, dvs jag ska riva ut tometen i garderoberna och kasta den över golven, kläderna tar tomhetens plats. Dammtussarna åker in i den tomma dammsuaren och tallrikarna ska in i skåpen, förhoppningsvis rena. Men jag tänkte inte fixa lampa inne på toan(hur många veckor är det vi varit utan ljus därie nu, Gustaf, fem?)

Kommentarer

  • mamma säger:

    får väl hoppas att det finns där när jag kommer upp då ;),tar med ficklampa för säkerhets skull då :))

    2012-01-06 | 20:35:25

Kommentera inlägget här: