lindamariasvensson

Tankarna snurrar

Kategori: Funderingar

Med en kort sammanfattning: Var vill jag lägga fokus i mitt liv och därmed i min vardag? Vad vill jag se fram emot? Vad vill jag spara till, eller är en "hög standard" varje dag bättre än toppar och dalar? Vill jag köpa kameradelar, inredningsprylar eller fika upp allting? Vad vill jag jobba med? Behöver jag kanske bara hålla på med hästandet på deltid för att inte bli galen av att sitta still hela dagarna? Eller kan jag kompensera det med en hund och promenader? Vad vill jag plugga? Det verkar ju itne som att thn erbjuder något vidare i fotoväg, eller? Och vad sjutton händer med den där Gustaf egentligen? Det är som världens segaste thriller det här!
Och viktigast av allt: Vad ska jag äta till lunch imorgon?

Och jag är lite stolt över att den här inte är något färgredigerad(kontrast, vitbalans och skärpa gills inte eftersom färgerna följs åt) på ögat. Snacka om att hitta en matchande ögonskugga, hah!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja ,härligt foto :)

    2012-02-17 | 08:20:17

Kommentera inlägget här: