lindamariasvensson

Skitsnack

Kategori: Ordinary

Idag har vart jobbig, som en följd av igår kväll(om någon minns mitt superpositiva inlägg).
Jag är även lite deppig över att jag bygger om armarna bra, men jag får inte till det med benen. Kan ju vara för att den träningen inte är hälften så målmedveten. Men hey, det är lätt att träna armar, du ökar ett kilo när du känner att du kan, och ett kilo på armarna är ganska många procent när totalvikten ligger på tex sex kilo.
Ben, där är det tiokilossteg haha. Visserligen bara i maskinerna, när du själv styr vikter går det ju bättre. MEN PALLA DE DÄR JÄVLA KNÄBÖJJEN. ÖÖÖÖH, ORKAR INTE
Nä, ska nog jobba lite till nu. Satte för övrigt stopp på annonser ikväll, tar inga fler beställningar efter 1 mars.
Planering inför Asien, söka till högskola, eventuellt börja leta lägenhet, jobb?, fokusera på träning, göra klart hemsidan, fota två utställningar, flytta och starta företag. Under tiden ska jag även göra bra ifrån mig på mitt vanliga jobb. Det är det jag kommer på nu, alla saker som måste tänkas över. Allt är skitkul, fick ett erbjudande om att bo i gbg med en vän till hösten och en del av mig är allt sugen, men jag vet inte, vill nog helst ha mitt eget. Inte för jag tror ensamhet är något jag behöver i höst, men men, vi får se vad jag väljer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: