lindamariasvensson

En tur neråt skåne

Kategori: Uddevalla

Hej! Förhoppningsvis är jag nu tillbaka med uppdateringar igen, beroende på hur mycket jag får jobbat klart med ikväll! För stunden sitter jag hos fina mamma och njuter av lite ledighet, även denna helg.
Kathleen skrev nämlige i fredags att hon skulle ner till Magnus Tingshagen under söndagen och hälsa på, och om jag ville följa med. Självklart, så tog bussen ner till Uddevalla inatt och så åkte vi imorse. Men hey, de hade inte plogat E6an, och när det bara kom mer och mer snö ju mer söderut vi kom så valde vi att skippa att åka ner, eftersom vi även skule plocka upp en häst att ha med oss tillbaka till Uddevalla.
Så kort och enkelt åkte jag ner till Uddevalla för att, väldigt bokstavligt, åka på "roadtrip". Det har varit superkul iallafall, timmar med pratpratprat. (jag umgås ju som ni vet endast med Gustaf, och vi hinner inte ses utan att båda ska sitta vid datorerna så mycket, haha) Nu väntar jag på fiskpinnar och potatismos. Personlig kock är då inte helt fel! (hatar dock att den lata sidan av mig dyker upp DIREKT när jag kommer till stan, uff)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: