lindamariasvensson

En sådan där vanlig dag, nästan.

Kategori: Fredrikstad

.... om man bortser från att jag försov mig och vaknade en halvtimme innan jag skulle stå i kassan, och ändå klrade det! Chefen var imponerad, alltid något. Kanske inte ska berätta för chefen att man försover sig till 11.30?

... om man bortser från att jag sa upp mig från mina jobb. Sista arbetsdag 24 april. 61 dagar kvar, enligt appen på min mobil. Bästa appen - nedräkning!

... och om man bortser från att jag började med knäböj igen! Det gjorde lite ont, men det ska det göra, och då är det ok. Inte lika tungt som innan dock, men tänker inte riskera något. Vågade mig inte heller upp på pallen som jag skadade foten på. Fråga, kommer jag någonsin våga hoppa jämfota igen xD /dramaqueen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: