lindamariasvensson

En liten historia om min lördag

Kategori: Fredrikstad

Fin lördag. Myspromenad till jobbet. Var ju som alltid lite självmordsbenägen när det skulle gås upp ur sängen, men vem är inte när det är kallt utanför och rummet är helt kolsvart. Men så snart man kommit iväg så!

Sedan fortsatte det vara asfint väder, vilket resulterade i inga kunder alls. Och då beslutade jag att vi skulle skicka hem någon, och alla ville vara kvar utom jag. Good deal! Drog till sportbutiken och köpte två par alleles för dyra träningsbyxor, så nu har jag det med, skönt! Känns mindre att gå i dem än i nylonstrumpbyxor, vilket var lite läsigt. Tur det inte är något vinddrag nnars skulle jag tro att jag var naken ;D

Gustaf mötte sedan upp mig och vi tränade lite innan det sprangs hemåt. Fin dag, väldigt fin dag!

Nu har jag lagat mat och "storduschat" med inpackningar, skrubb och allt annat som tar så sjukt mycket tid.
Imorgon kommer fina maami!

The end.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jaa, see you <3

    2012-02-25 | 20:00:05

Kommentera inlägget här: