lindamariasvensson

Kommande veckan

Kategori:

Har jag skyhöga förväntningar på.

Förra måndagen började de skicka ut svaren för komvux, dvs mattekursen jag behöver för att komma i på det jag vill i höst. Slänge även med en engelskakurs där för att få med meritpoäng, Engelska är väldigt enkelt och b-kursen sov jag mig nästan igenom, så förhoppningsvis kommer jag inte få ångra det jag precis sa, och det är ett halvt meritpoäng för en 100pongskkurs. Massor, alltså. Så om de la sakerna på posten nere vid torget förra måndagen, borde det ju rimligtvis komma innan fredag nästa vecka veckan?

Tisdag ska jag måla naglarna. Har tom skrivit det i kalendern, så spännande är det.

Tisdag ska jag också städa och packa. Sistnmnda kommer inte hända dock, jag känner mig själv för väl. "Tänk om jag behöver just dessa fem par trosor och passet de kommande två dagarna?"

Onsdag kommer Gustaf och jag längtar så jag vet inte var jag ska ta vägen, har inte träffat honom sen innan Italien, och det är lite väl länge känner jag. Jag avskyr att prata i telefonen, och särskilt med honom som verkar gilla att testa hur lågt och raspigt han kan prata, eftersom jag hör dåligt redan innan. Mer än hälften av våra telefonsamtal går ut på att jag gissar mig till vad han säger. 

Onsdag punkt två, är tre timmars pina i tatueringsstudion. No more words needed. Läääängtar. Tills jag är på väg därifrån då, när kicken av smärtan infinner sig. Den gillar jag, kommer också alltid av att ha piercat mig.

Torsdag ska jag ha spring i benen.

Och fredag till söndag ska jag vara skitsnygg i Paris. Måste nog gå in skorna jag ska ha där.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: