lindamariasvensson

Andrum

Kategori:

Tog en paus från det tunga som följer med att hänga hemma och åkte till Nathalie. Har inte jobbat eller svarat på mail varken igår eller idag. Idag har jag ägnat dagen åt att sova på golvet och så åkte och vi och pantade burkar och köpte godis.

Nu är min mail sådär jobbig med innehåll och saker som måste göras dock och jag ska inte ljuga och säga att jag inte är lite halvstressad, men samtidigt är jag så avslappnad att jag inte orkar bry mig. Så de andra har däckat framför tvn och jag har tagit en kopp kaffe. Imorgon ska jag sitta här och försöka ta tag i lite saker. Skatteverket etc.

Det är helt otroligt hur stöttande folk har varit mot mig den här veckan. Jag är väldigt tacksam för detta.




















Kommentarer

  • mamma säger:

    <3

    2012-12-16 | 21:31:46
  • mamma säger:

    O nästa kommentar Fina bilder, härlig effekt o Kissekatten framför Southpark :)

    2012-12-16 | 21:34:48

Kommentera inlägget här: