lindamariasvensson

2013

Kategori:

Saker jag vill utveckla under nästa år, mål som jag känner att jag borde kunna klara. Jag har en hel del saker som ska försöka bockas av, men som jag känner mig lite mer tveksam till, så de får inte vara med här.


Mitt nya projekt. Förhoppningen är att kunna lansera det redan nästa år, men det beror på hur snabbt jag hittar någon att jobba ihop med, och en budget som håller.

Jag hoppas att jag hinner ta körkortet. Detta under förutsättningen att jag tillbringar nog med tid hemma. Jag förslåter mig själv om jag spenderar nästa år på resande fot.

Jag vill att LS Photo & Design ska gå plus även nästa år.

Minst en resa till Italien. Jag tippar på att det blir minst två-tre om saker inte skulle gå väldigt fel under våren.

Flertalet besök även i andra Europeiska länder, och förhoppningsvis även utanför.

Få in en bra teknik på marklyft och knäböj och därmed våga öka vikten.

Börja med yoga i tillägg till styrketräning, för att få en bättre kroppskontroll. Det är något jag velat ett bra tag, jag vet hur bra jag mådde av BodyBalance(pilates, yoga och thai chi). Och stå på händer om några år vore rätt nice det med, hoho. 

Suta uppfölja varje komplimang jag får med en anledning till varför den inte borde ges. "åh, va fin ...." "Tack! :D fast... "

Lära mig dela upp min tid bättre. Sluta försöka göra hundra saker samtidigt och stressa upp mig över at ingenting blir färdigt. Göra en sak i taget , för det är då det blir som bäst. 

Förbättra min kondition. Detta planerar jag göra under deffen.

Bli bättre på att planera min träning.

Skaffa ett extrajobb.



Det var de saker jag kom på just nu! Kan mycket väl ha glömt något, menmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: