lindamariasvensson

Här startar vi i Bangkok

Kategori: Resa

Här kommer en sjukt lång utvärdering.

Sivarin Guesthouse heter det, som om det är det viktigaste. Höll på att bli galen på att det finns så mycket att välja på. Sedan blir det inte lättare n'r Gustaf kom på att han ville ha pool, men det skulle ändå vara billigt. Detta lyckades jag inte fixa, men till slut valde jag detta.

Verkar vara nära till både Chinatown och Gamla Stan, båda är stadsdelar som jag vill se. Det gick tyvärr inte söka vandrarhem per område, vilket gjorde att sökningen var "bangkok" och sedan utgick jag från pris och tidigare omdömen, men du kunde hamna nästan var som helst. Hittade många som var ganska bra, och alla påstår sig ju ha AC, men i kommentarerna visar det sig att detta gäller långt från alla rum, och jag ville inte ta den risken första natten i sådan värme, så därför valde jag detta rum - där vi alltså bokat ett rum med AC och betalat extra för det. Enda vandrarhemmet jag hittade i den prisklassen som faktiskt hade den information och valmöjligheten i sin prislista.

Fyra nätter bokade, får hoppas det blir bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: