lindamariasvensson

Gråt en skvätt, da.

Kategori: Funderingar

Och så var vi nere igen. Gustaf tömde sovrummet igår, sängen står nu på högkant(undrar varför han lämnade den så?) och fönstret var öppet. Min adressändring har även gått igenom, så vi bor inte ihop längre på pappret, och imorgon förmiddag tar han sina saker och drar. Sedan såg vi ett ganska udda program på tv med en massa fula knäppisar, men jag lyckades ändå bli avundsjuk på dem. Wellwell, man kan inte få allt...

Nu ska jag äta frukost. "Hunger är en bodybuilders värsta fiende" läste jag igår, och då är det väl dags att äta antar jag.

Mamma, våga inte ringa. Jag är inte ledsen. 
Det är inte ala bloggar som kommer med en handbok, det ni.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ok då,:)

    2012-04-20 | 12:05:30

Kommentera inlägget här: