lindamariasvensson

En halvkass start på dagen

Kategori: Funderingar

Fryser och har mig. Såg fram emot att testa konditionen genom att springa ned til sjukhuset och uppför den sinnessjukt långa backen(ja, hela vägen tillbaka that is, 30min gångväg), men vaknade alldeles förkyld och dum. "Yaaay." Får jobbiga och fina sms som sätter fart på tankarna och jag vill ha hem Gustaf nu, inte nere i dumma Falkenberg eller Göteborg. Jag behöver komma tillbaka till verkligheten lite där... 

Det är ju Valborg idag, så man borde ju ha askul egentligen, men jag har ju resten av veckan uppbokad typ och tvivlar på att Gustaf hunnit plugga särskilt mycket på resan under sin vecka på Irland. Jag får se hur långt jag kommer under dagen. 


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fiiiiint :)

    2012-04-30 | 12:56:26

Kommentera inlägget här: