lindamariasvensson

Den där prestationsångesten

Kategori: Uddevalla

"Det är valborg ikväll, du måste ju göra något. Du kan ju inte sitta hemma." Jo, det kan jag. Alla kommer dricka, och jag har ingen lust med det. Dessutom hade jag tänkt få klart hemsidan innan jag åker. Fick klippt ihop en "jag är borta tom 3 juli" som ligger på kontaktsidan, kommer nog lägga upp den på facebook också. Men har ännu inte lagt upp några gallerier där, och det vill jag gärna fått ordna.

Imorgon ska jag på Hingstvisning med Emma Svedberg, och sedan ska jag hem till Amanda.
Onsdag är det något Hunneberg eller nåt som är planerat. 
Torsdag-lördag har jag en tidsbokning, ett pappabesök, två fotograferingar och lite socialt som ska gås igenom. Söndag är det konfirmation som gäller. 
Sedan åker jag ner till Falkenberg.

Okdå, bara för det fick jag precis planer skikade till mobilen, helt ok sådana dessutom. Då slipper ni mitt klagomoln över att jag skäms över att kallas tråkg HELA TIDEN. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: