lindamariasvensson

De små fina

Kategori: Funderingar

Hey. Min pojkvän tycke jag bloggar för lite, trots att han vet 90% av det som skrivs här före det hmnar på plats. Idag gjorde jag min sista lördag på planken. Det gick ok, småkaos som vanligt med en massa klagomål över att vi är för få på jobbet. Wellwell, jag bestämde mig för att inte bry mig oh det gick fint, dagen flöt på bra. Tog en snabbis på gymmet efteråt och tänkte på vägen dit "Trots att jag snart sätter mig frivilligt arbetslös, Gustaf planerar att flytta ifrån mig och mina föräldrar inte funkar ihop(vilken unge önskar inte motsatsen?). För att inte tala om att mitt smink alltid rinner - så älskar jag mitt liv. Jag gör verkligen det." Sedan gick jag in och satte nya rekord på alla övningar inom rygg och biceps. Sweeet.

Nu ska vi snart iväg till någon och umgås lite, Jarle tror jag det är vi ska till. Det löser sig. Jag är lycklig nu :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Älskade Du , :))

    2012-04-14 | 20:58:07
  • Mandigurl säger:

    :D

    2012-04-15 | 18:46:43

Kommentera inlägget här: