lindamariasvensson

Revenging spinders.

Kategori: Fredrikstad

Rubrikens första ord ser ut som ett namn på ett klockmärke, men då det gav mig 404 000 resultat på google och inga av dem var rättstavningar så antar jag att det stämmer.

Alltså. Idag skrattade jag åt en kund när han sa att hans fru hade lämnat honom.

Sedan kommenterade jag hur finklätt ett par var. De hade en begravning som anledning.

För att inte tala om alla korkade saker jag dragit till med när det har kallpratats med kunder. Hur startar man ett samtal om något som är tidspressat? Jo, man bara pratar. Och det går ju bra, pff.

Jag bryr mig inte om att Gustaf sa att det där med att döda spindlar ger oss regn, för idag har det varit sol hela dagen, men så stor som den spindeln var när den sprang(finns det några spindal som bara strosar liksom?) över golvet (en såndä kantig sak som vi hade överallt på gustafberg mamma) så måste det ha varit mig personligen det gått på det här.

Nä, nu ska jag fortsätta jaga fans på facebook, fniss!

Kan tillägga att killen vars fru lämnat honom stod och skrattade sådär nervöst/trevligt hela tiden åt allting vilket gjorde tt jag stämde in för att han inte skulle känna sig ensam, och när han sedan slänger in att "hans fru, ja, fast hon har ju lämnat honom, hehe, hon har ju också varit där ganska mycket blabla, haha, hihi", då var det faktiskt inte mitt fel. But still.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: