lindamariasvensson

Med Melissa Horns nya på Spotify

Kategori: Funderingar

Phew, veckorna går fort! Särskilt dagar som denna, upptäckte igår på jobbet när de tog bort schemat att jag hade jobbat efter förra veckans tider, så tur att måndag och tisdag såg likadana ut, annars hade det gått ganska illa(lagom bra när man ska vara först på jobbet oh bara inte kommer). Så idag börjar jag altså inte 12, utan 16. Fan va surt om ag råkat åka dit fyra timmar tidigare. Då hade jag tvigat någon annan att gå hem haha!

Lillallalifall, släktkalas hos mormor på lördag, hoppas det blir trevligt, chanserna ökar ju sedan man tog ur piercingar och blekte håret. Så Gustaf, om du inte vill ägna hela tiden åt skämt om rost i ansiktet, skrot i näsan, förfrågningar om de ska hämta vertygslådan/random sax att ta bort det med, eller undringar om hur det funkar att vara förkyld så bör du ta ur ringen.

Ikväll blir det träning, hur det nu ska g till, boxpasset i tisdags känns fortfarande i muskler jag inte visste fanns, mest ont har jag om du tar mig på revbenen, och det finns ju inte mycket sense i det. Kanske är full i sprickor, hm.
Nä, nu har jag en time intensiv redigering på ingång.

Jag önskar jag var en person som kom på att skriva ner sådana saker som alla vet. Bara nåt så enkelt som det här, texter att känna igen sig i. Gärna saker som har lite mer tyngd än "Det är så härligt med fint väder."

Kommentarer

  • mamma säger:

    Den var bra Linda! ;)



    2011-09-22 | 20:00:55
  • Kristina säger:

    Släktkalas??

    Är det din mormors syskon då?

    (om du vill får du gärna ta fina kort på min mormor din gammelmormor! Om hon ska dit? Vill ha nåt fint på väggen!)

    Kram Kristina

    2011-09-23 | 07:25:32
    Bloggadress: http://mammakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: