lindamariasvensson

Kvällsjobb

Kategori: LS Photo & Design

SERIÖST, VILKA ÄR NI SOM LÄSER EGENTLIGEN?! Varje dag också! ;D


Idag har jag jobbat, tränat och kommit hem till en trött pojkvän. Vi upptäckte sedan att rören inte satt ihop under duschen och fick torka lite mer vatten, men nu ska det vara ordnat!
Nu ska jag göra annonser här, blir en låång natt, jappjapp!

Har hört att jag nog är rätt lycklig ändå, kan ju inte vara annat med Ultimate Survval på tvn, en snygg man i sovrummet och väldigt långa ögonfransar!

Undrar hur högt jag hade skrattat om någon kommit till mig för fem år sedan
och sa att jag skulle ha en blomma i håret och lätt rosa nagellack när jag var 20?

 

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Jag läser din blogg! :-)

    (jag vet inte riktigt vilka som läser min blogg heller)

    Du har en fin blogg - enkel och prydlig!

    2011-09-15 | 10:20:03
    Bloggadress: http://mammakristina.blogspot.com
  • mamma säger:

    Va fin du är i håret o va långt !! det har blivit(allt är ju relativt :))

    2011-09-20 | 20:26:38

Kommentera inlägget här: