lindamariasvensson

Jag är inte bitter.

Kategori: Fredrikstad

Idag har jag inte fått gjort hälften av det jag tänkte - oväntat. Försov mig en sisådär två timmar(har en olagligt skön säng), upptäckte sedan att min plånbok ar borta när jag skulle åka till gymmet, så fick lyfta lite vikter hemma istället.
Gick sedan och lämnade ett paraply till Gustaf(han var lite tuffare än mig och gymmade på gymmet), då slutade det självklart regna. Gick in på Rema, eftersom jag skulle handla hårfärg, men de gillar inte gingers i Norge så tyvärr får ni vänta tills imorgon, om nu jag lyckas hitta röd färg någonstans... Vem vet, all färg kanske är slut.

Så nu ser jag ut som en morot i håret, och på toppen av allt detta så är det ännu en kund som har för segt internet för att kunna ladda ner filerna. "Ren oförståelse, Linux, segt intrnet2 etc Kommer nog börja köra på det klassiska att posta ut skivor istället. Tycker dock  inte om den metoden för att alla bilder måste skickas samtidigt och det betyder även att kunden inte kan få bilderna direkt fort, utan fört när alla är klara, plus posttiden.

Närå, är faktiskt inte bitter även om det låter så, för det är Gustafs födelsedagsvecka(japp, det finns), och då är vi glada!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: