lindamariasvensson

Ett litet urval

Kategori: LS Photo & Design

Ouf, om tolv timmar ska jag vara på gymmet. Ska nog sova snart tror jag. Mysig lördagkväll. Jag har märkt nu de senaste två dagarna att avsaknaden av tvång att göra saker gör mig fruktansvärt stressad(förbannad). Därför ska jag använd denna vetskapen om att jag är rastlös men för lat för att ta tag i det jag egentligen vill, men inte måste, till att försöka lära mig vända den energin till något produktivt. Ikväll bestod detta av urgallring av sommarens bilder, och lite snabbfix av några av dem. Önska mig fortsatt lycka till!

Ingen av bilderna har annat än ljusfix (bortsett textraden i en av dem)

 

bortsett vingarna är den inte så söt längre, truth be told.

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej här är några att föreviga på min vägg :)

    2011-09-11 | 15:21:12

Kommentera inlägget här: