lindamariasvensson

Check!

Kategori: LS Photo & Design

Bokat biljett och ordnat allting för den här helgen. Ska till Hallsberg(närheten av örebro) och fota åt Wilda och hennes Heartfall Arabians. Blir en komplett fotografering, om vi hinner. Hon ville bara ha på hästarna först men jag föreslog att göra allt när jag ändå åker så långt. Bussen går 07 innifrån torvbyen på lördag och två byten senare vid 14.30 är jag framme. Kommer bli tufft, minst sagt.

Inser än en gång att jag kommer ta med mig den stora datorn. Och den lilla för när batteriet på den stora. Aja, tur jag bara har med mig ett par byxor så jag sparar vikt på det.

Fan, det är omständigt att boka biljetter. Till att börja med ska man ju matcha alla byten, för att inte tala om att hållplatserna heter olika saker beroende på var du läser. "Oslo central, oslo gallerian, oslo bussterminal", sedan finns det oika bussterminaler i Osloo och den sk "gallerian" finns inte med på google maps, synd för det är där jag ska åka ifrån. På de flesta ställen är ju central och bussterminal på samma ställe, men så är det inte varken i Fredrikstad eller Uddevalla, och det är ju fint att veta att man hinner med bytena.
Tur man kan ringa kundtjänst och fråga var deras brevlåda bor.

Känns även lite komiskt att resan är dyrare än själva fotograferingen.

Nä, nu har jag en kyl att skura!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: