lindamariasvensson

Sammanfattning

Kategori: Fredrikstad

Awesomesöndag, och insåg precis att det ju faktiskt är hela sex timmar kvar på den innan läggdags, SCORE.

Så, ja, jag lyckades ändå, med idag då, vilket var skönt. Jag kom upp i tid, och det var tidigt även för att vara tidsomställningstid. Jag åkte på spinning och insåg att fyfan va mycket bättre jag har blivit sedan sist. Skönt, längtar redan till morgondagens träning! Blir nog ben om jag slipper träningsvärk från idag!

Nu väntar jag på lite svar från Ayla, Jessika och Kajsa, men allt som de skulle ha är från min sida klart, så det enda arbete som kan bli kvar på den fronten är om de vill ha ändringar gjorda. Underbart är det!

Btw, jag glömde ju ladda upp (såklart):
När vi har Helvilda Dagar, som jag antar är en passande översättning, eller "Elleville Dager" som det heter här i Norge, så är man outfitad såhär! Kan tilläggas att elefanten på tröjan under förklädet är ännu större!!!!!
Finner för övrigt det faktum att min telefon är för stor för att jag ska kunna ta kort och hålla den med en och samma hand fruktansvärt irriterande. Lyxproblem <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    VA GULLIGT....O HÅRBAND :)SÅ FIN SÅ...

    2011-10-30 | 19:16:03

Kommentera inlägget här: