lindamariasvensson

Hög som ett hus

Kategori: Funderingar

Jag måste erkänna att jag är lite nervös, faktiskt. Både på ett förväntansfullt sätt, och ett som gör att jag tvekar lite. Och de går inte hand i hand den här gången.

Och så saknar jag pappa sjukligt mycket. Jag vill också gå på café, som jag ser våra stammisar göra, men mest av allt vill jag nog göra absolut ingenting ihop, för det är när man har tid att göra sådana saker som man umgås tillräckligt. Jag vill att han kommer upp hit snart, och hälsar på. Måste ringa...

Jag vill slippa vara konstant trött, särskilt på jobbet.

Jag vill veta vad det är jag ser fram emot inför nästa sommar. För jag har liksom sagt upp mig utan att veta för vad. Visserligen är alla alternativ som ligger frmför mig grymma, men jag gillar att veta ju...

Jag vill ha tid att vara kreativ.

Imorgon ska jag köpa lila läppstift, träna sönder mina armar, ha lockigt hår och börja gå in mina nya jeans.

Nu kör vi.

Kommentarer

  • mamma säger:

    :)

    2011-10-21 | 18:07:53

Kommentera inlägget här: